♣♣♣♣بیوگرافی حسین کنان ♥♥♥♥
عکس وبیوگرافی بازیگران ترک ولاتین
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
درباره وبلاگ


♦♦♦♥♥♥♥ღღ♥♥♥♥♥♦♦♦به وبلاگ ما خوش آمدید***این وبلاگ دومدیرداره(مریم)و(نسیم)ماهردو15سالمونه ودراین وبلاگ ازبازیگران وخوانندگان ترکی ولاتینی که♥ ♥ღღ♥♥دوستشون داریم وعاشقشونیم♥♥وکارتون زیبای وینکس کلابღღ آپ میشه ،،##نظریادتون نره***♥♥♥♥ღღ♥♥♥♥♥* خوش باشین**♥♥♥♥♥♥♥♥♥**ღღ

پيوندها

وب دخملونه ی خودم
قالب های فانتزی
عشق پاک
مسخره بازی هررررررررر
خرم سلطان
کلمنت
سلناگومز(selena Gomez)
ناروتواوزوماکی
بهترین کارتون ها
کیانااستلا
رمان جادو ونینجا
وینکس کلاب
مجیک وینکس
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عکس های زیبادراین وبلاگ و آدرس gallery-images.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 129004
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد حرکت متن
آخرین مطالب


 
پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, :: 23:21 :: نويسنده : ♥♥MaryamBloom♥NasimStella♥♥
بیوگرافی بوراک حکی بوراک حکی نفر اول در مسابقات پسر شایسته سال 1994 درترکیه است. سال بعد با اینکه در مسابقات پسر شایسته جهانی در استرالیا چهارم شد بخاطر چهره جذابش عنوان "بهترین فتو مدل دنیا" را در سال 1995 از آن خود کرد. در سال 1997 در مسابقات تونس بعنوانبهترین مدل مرد خاورمیانه انتخاب شد. دارای مدرک بین المللی غواصی است و در سال 1992 عضو تیم بسکتبال لیگ برتر فنرباغچه ترکیه بوده است. در سال 1999 با ویدیو کلیپ خواننده معروف ترکیه "سیبل جان" بنام "کاناسین" نام بوراک بیشتر بر سر زبانها افتاد ودر آن سال با مدل اول ترکیه ونفر چهارم مسابقات مدلینگ اروپا یعنی"سما شیمشک" )متولد 24 فوریه 1976( دوست شد که در سال 2001 با او ازدواج کرد. "بوراک حکی" و "سما شیمشک" ده سال با هم زندگی مشترک داشتند ولی در ماه می 2012 رسما از هم جدا شدند. پسر بوراک "روزگار" متولد دهم ژانویه 2008 است و بعد از جدایی با بوراک زندگی میکند. بوراک در حال حاضر ساکن استانبول است و بعد از اینکه "از بوسه تا عشق " را بازی کرد با پولش یک خانه هم در" انگلیس" خریده که سالی چند بار به آنجا مسافرت می کند. خاندان بوراک ترکهای ساکن یونان بوده اند و پدرش بنام "جیهات حکی" متولد شهر "کوموتینی" یونان است ولی او به ترکیه برگشت و پس از ازدواج با "گلسوم" اهل شهر "یالووا" در شهر کوچکی بنام "موگلا" در جنوب غربی ترکیه و در شرق ازمیر ساکن شد. اگرمایلید بدانید ترکهای جنوب ترکیه مثل آذری های خودمان حرف"ق" زیاد دارندولی در ترکی استانبولی بجای "ق" از "ک" استفاده می شود. در واقع اسم وفامیل او در محل تولدش "براق حقی" وپدرش "جهاد حقی"تلفظ می شود!

نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت23:50---23 تير 1392
سلام عزیزم وبت عالیه فقط عکساشونم بزارعزیزم
پاسخ:باشه وقت کنم میزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: